dijous, 25 d’octubre del 2012

Participació en el bloc "Fem Música Ara"

Hola a tots i totes:
Primerament vull dir-vos que estic molt content perquè ja heu sigut molts els que heu anat entrant a visitar el bloc d'educació musical i això fa que tinga moltes ganes d'anar penjant cosetes, tant d'ara com de cursos anteriors, per tal de que puguem compartir-les tots/es per ací.

També m'encanta que participeu del bloc fent algun comentari o suggeriment a les entrades publicades, però per favor, recordeu que s'heu d'identificar quan deixeu un comentari per a què jo sàpiga qui em parla, a qui conteste, etc. Els que teniu correu de gmail, podeu identificar-se d'eixa manera... i els que no, encara que al comentari apareix "anònim" vos demane que al principi poseu el vostre nom i curs, ok? També esperem la visita i participació en el bloc dels pares i mares: animeu-los a entrar al bloc!

Per últim, recordar-vos que amb la nova ferramenta per a seguir el bloc per e-mail que teniu en la part dreta del bloc, només introduïnt la vostra adreça d'e-mail i clicant al botó "submit", vos arribarà per correu un avís cada vegada que publiquem una cosa nova al bloc (ací teniu una imatge per a què vegeu a què em referisc).

També hem posat un comptador de visites... ànim i a vore si prompte arribem a les 1.000 visites!!!
Fins prompte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada